Grass Stains Here We Come!

I apologize I haven’t posted in almost a month! Life got ahead of me for awhile….and work/laziness.

HOME PROJECT

We recently put Sod down in our semi backyard. We live in a mobile home park, so we don’t get the joys of having a big back yard. Its not that bad tho. My dad and I put in the grass this past Thursday and we both thought it was gonna take almost the whole day putting it in but it took an hour or two i believe. Maybe more but it didn’t feel like it. Although i felt the back pain the next day. It came out really good. My stepmom planned to have Thanksgiving here at our house so lots of kids will be outside! Haha Below are Before and After pictures of our beautiful grass.

Leveling out the dirt.
Leveling out the dirt.
Behind the house.
Behind the house.
They wanted to watch Daddy and Sis.
They wanted to watch Daddy and Sis.
Its Here!!
It’s Here!!
Yeah we're so excited mom & dad....
Yeah we’re so excited mom & dad….
They got really dirty after crawling all over the grass and dirt. lol
They got really dirty after crawling all over the grass and dirt. lol
Getting a little creative here.
Getting a little creative here.
Back is done!
Back is done!
Behind the house.
Behind the house.
Grass for the front as well.
Grass for the front as well.
"This is my temporary home, it's not where I belong Windows and rooms that I'm passing through This is just a stop on the way to where I'm going I'm not afraid because I know This is my temporary home" - Carrie Underwood
“This is my temporary home, it’s not where I belong
Windows and rooms that I’m passing through
This is just a stop on the way to where I’m going
I’m not afraid because I know
This is my temporary home” – Carrie Underwood

NEXT PROJECT

Our next project my dad and I are making a bench w/ chase for our deck , i will post it up when its all done. Its gonna look amazing! Well at least i think it will. Okay enough rambling for me, its almost 1:30 in the morning. Hope everyone had a good weekend!

“For we know that if the earthly tent we live in is destroyed, we have a building from God, an eternal house in heaven, not built by human hands.”  – 2 Corinthians 5:1

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.